1 grudnia 2011

Zamiast papierosów;)

Byłam dziś odebrać zamówione w mojej ulubionej księgarni internetowej  książki. Gdy weszłam do punktu odbioru osobistego, zobaczyłam niemałą kolejkę, a oprócz tego zapełnione książkami wszystkie olbrzymie półki, aż nawet się nie mieściły i albo leżały w kartonach na podłodze, albo kłębiły się na biurku, tak że nie było prawie widać obsługujących klientów pracowników! Ile razy tam byłam, nigdy nie widziałam takiej kolejki i tylu zamówionych książek! Krakowian ogarnęła prawdziwa książkowa zakupomania przedświąteczna!:)
Tak masowe zakupy można też wytłumaczyć atrakcyjnymi rabatami w ramach promocyjnej akcji mikołajkowej organizowanej przez tę księgarnię. Wygląda też na to, że na św. Mikołaja oraz pod choinkę krakusi lubią obdarowywać swoich bliskich prezentami właśnie w postaci książek.
      Po odebraniu zamówionych przeze mnie książek wstąpiłam do takiej tradycyjnej księgarni i tam zobaczyłam taki drobiazg. Zobaczcie. Kupiłam pewnemu palaczowi na św. Mikołaja:)



3 komentarze:

  1. Anonimowy2.12.11

    witam:) ale tu przytulnie:) wszystko co chciałam Ci Beatko na start napisać to napisałam w mailu:) pomysł z zakupem dla Palacza- znajomego nam obu ;)- wielce trafiony
    zaciekawiłaś mnie książką Alice Munro-muszę ją natychmiast przeczytać,zdjęcie okładki też mi się bardzo podoba.... Marzy mi się teraz filiżanka herbatki malinowej, dobra książeczka, ciepły kaloryfer, czasem troszeczkę jazzu z głębi pokoju..i tak mogę spędzić zimowe wieczorki..:) ...Inka

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Inko w moim antykwariacie;) Nie bój się szczura, jest niegroźny:) Tylko książki zjada... Okładka nowego tomu opowiadań Munro jest świetna. Polecam Ci też tom "Zbyt wiele szczęścia" na zimowe wieczory, w tym ten urodzinowy wieczór;) (pamiętam, pamiętam), do herbatki malinowej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te świąteczne szaleństwo:) A drobiazg genialny dla każdego palacza, być może stanie się nowym postanowieniem noworocznym :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku, dziękuję za pozostawienie komentarza. Niestety nie zawsze jestem w stanie szybko odpowiedzieć. Proszę zatem o cierpliwość.