19 października 2014

Czytelnicza sonda

W ubiegłym tygodniu dotarła do mnie miła przesyłka. Wspaniałe książki z pięknymi autografami! Różne gatunkowo i tematycznie, ale łączą je autobiograficzne wątki. Jedną z nich już zdążyłam przeczytać, ale zanim ją zaprezentuję, przeprowadzę swoistą sondę, gdyż jestem ciekawa Waszej opinii. O której książeczce chcielibyście się dowiedzieć więcej w pierwszej kolejności? Czy są wśród Was miłośnicy kotów? A może intryguje Was sylwetka ikony kina, Ingrid Bergman? A może czujecie, że Wasza wiedza  Indianach jest niewielka i chcecie to zmienić? Proszę o pozostawianie komentarzy pod wpisem. Dziękuję!

8 komentarzy:

  1. "Otwarta rana Ameryki" gdybym to ja miała decydować to powinna być pierwsza. Choć pozostałe dwie nie gorsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kotach zawsze:) Ale o pięknej Ingrid też z chęcią bym poczytała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje dzieciństwo wśród czerwonoskórych szlachetnych braci woła o "Otwartą ranę Ameryki".

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem w tej chwili rozkład głosów wygląda następująco:
    "Otwarta rana Ameryki" - dwa głosy;
    "Podróże z moją kotką" - dwa głosy;
    Ingrid Bergman" - dwa głosy.

    Potrzebny jest głos jeszcze jednej osoby - rozstrzygający:) Może ktoś jeszcze zagłosuje.
    Dziękuję Wam za udział w sondzie;)

    Autorka będzie na krakowskich targach podpisywać w sobotę swoją najnowszą książkę "Druga bitwa o Monte Cassino". Zapraszam w jej imieniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, sprawdziłam, autorka jest o 15.00 na stoisku Wyd. Iskry. Nie podano tylko, do której?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na stronie Targów nie ma podanej godziny zakończenia spotkania. Od Pani Aleksandry dostałam informację, że będzie w sobotę od 15.00 do 16.00 na stoisku C-34. Zapraszam serdecznie w jej imieniu.

      Usuń

Drogi Czytelniku, dziękuję za pozostawienie komentarza. Niestety nie zawsze jestem w stanie szybko odpowiedzieć. Proszę zatem o cierpliwość.