8 listopada 2014

Zaproszenie do udziału w mikołajkowym konkursie kresowym!




Gorąco zapraszam wszystkich blogerów do wzięcia udziału w  "kresowym" konkursie!

 Skierowany jest on do wszystkich miłośników książek, zwłaszcza poświęconych Kresom, ale także takich, których niespecjalnie do tej pory interesowała ta tematyka, ale chcą pogłębić swoją wiedzę w tym kierunku. 

Do wygrania są bardzo atrakcyjne nagrody książkowe

Zasady są nieskomplikowane, a pytania tylko dwa. Więcej szczegółów na blogu Kresy zaklęte w książkach.

W imieniu twórczyni tego bloga, czyli Kaye, a także Magdaleny Jastrzębskiej oraz moim serdecznie zachęcam!!! Konkurs trwa do 30 listopada, a wygrana będzie dla zwycięzcy swoistym prezentem mikołajkowym.

Życzę powodzenia!

2 komentarze:

  1. Ja wiem, już napisałam odpowiedź! :)))
    Ale nie potrafię umieścić Waszego baneru u siebie. Jakoś go pobrałam (z trudem) za pomocą zapisz obrazek, ale co dalej??? Co z nim zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Zaraz zajrzę do skrzynki. Widziałam, że Kaye Ci już wytłumaczyła, ale jak nie dasz rady, nie przejmuj się, to nie jest przecież aż tak ważne;)

      Usuń

Drogi Czytelniku, dziękuję za pozostawienie komentarza. Niestety nie zawsze jestem w stanie szybko odpowiedzieć. Proszę zatem o cierpliwość.